29.1.12

Findings of all sorts



Today I have said goodbye to I, who is going to Kenya for 6 months. Yesterday I realized that she is by far the coolest friend I have. Wish I had her courage.

This past week I have been dancing to Justin Bieber, and have heard myself say "I'm gonna go home and start my own band, with me being the band!" (and really mean it)
Needles to say I was quite drunk at both occations. And the thing is, when I am drunk I believe that I am the coolest person I know. Good thing I have friends that stick around anyway...

3 comments:

  1. nr. 3 må være den modige og seje veninde i kenya-style? jeg var der for et par år siden. ikke i 6 måneder men i et par uger, og det er så givende & inspirerende. misunder hende en hel masse - men på den gode måde. og jeg kan godt li', når folk indrømmer, de hører justin bieber. jeg gør naturligvis ikke ....

    ReplyDelete
  2. This post made me giggle ... I for one think you are cool enough to be your own band!

    ReplyDelete
  3. Jeg håber du starter et band, så vil jeg være din fan! hihi...
    Fine babuskaer...

    ReplyDelete