15.7.11

First night


So, here I am. In my new home. Sitting on my new bed, drinking tea and wondering what I should do tomorrow.
Since last I have

-moved a loooot of boxes.
-walked a lot of stairs.
-sold my things at a flea market.
-been to Djurs Sommerland.
-listened to Smokie.
-watched the final Harry Potter movie, at the midnight premiere (and now what...?)
-had lunch with my two best friends, whom I'm going to miss.

I wonder how I can make space for all my things, in this room. Not easy moving from 60m2 to 18m2...

5 comments:

  1. a new start is always great even though you have to squeeze your stuff in less space =)

    ReplyDelete
  2. går du fra en lejlighed til et værelse? det var en svær størrelse. hvordan kan det være? ps; og hvordan var harry potter? har en date med ham på tirsdag.

    ReplyDelete
  3. Marian: ny start for første gang, er lidt skræmmende, men også ret great :)

    Linda: Ja, lige præcis. 2 værelses lejligheder i Kbh er jo væsentligt (!) dyrere end i nordjylland. Så værelse it is. Men det er nu egentlig ret hyggeligt :)
    Harry Potter var dejlig! Meget bedre end 1.del (jeg havde hvert fald ingen problemer med at holde mig vågen til kl. 02.30) Jeg var meget imponeret. Du kan godt glæde dig!

    ReplyDelete
  4. ahhh, du er flyttet herover! hurra, fristes jeg til at sige. skal du mon læse herovre?

    ReplyDelete
  5. kæmpe hurra :)
    Nej, jeg er færdig med at læse lige foreløbig. Nu går den vilde jagt efter et job, indtil bøgerne igen trækker i mig. Hvilket de måske allerede gør. Åh det evige studine liv.

    ReplyDelete