19.9.11

Møn






Away on a short weekend-trip to Møn, with work.

I wasn't sure what to expect, but luckily I came home happy and tired.
I feel so lucky and privileged to work with such sweet colleagues.
We played, danced, walked, laughed and ate delicious food.
And I am sore all over.
I ate wild blackberries.
I stepped in cow dirt.
The sea wind blew my mind free of all thoughts.
I had my own room.
Falling asleep I kept listening for. Something. But there was nothing to hear but pure silence.
I woke up listening to these two songs. A Thousand Years. Dear John.

I wouldn't mind living on Møn. Or in any countryside.

5 comments:

  1. Smukke billeder! Er vild med farverne på det med den gule regnfrakke og de røde bær! Jeg synes også Møn er helt fantastisk fin ;)

    ReplyDelete
  2. Fint fint fint! Hvad er det for en fin gul regnjakke?

    ReplyDelete
  3. Møn er smuk, med bakker og får. Der ville jeg gerne bo. Engang :)

    jamen Anne, det er da min nye gule regnjakke. Den er så flot!

    ReplyDelete
  4. Virkelig skønt! Du skulle prøve at tage ud på Nekselø, som også har en utroligt smuk natur! :-)

    Min blog: www.byinchs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hej Mette.
    Har lige googlet Nekselø. Den ser virkelig fin ud den lille ø. Den må jeg huske at besøge en dag :)
    - Tak for tippet!

    ReplyDelete