2.8.11

Granny's got a brand new diary





Received my new diary yesterday. It is pretty and I love it!
Saw S yesterday. We ate the best food I've had in a long time, before we went home to play piano and sing. We decided on forming a band and become famous... So, next stop. Youtube?...

Yesterday evening, as I had gone to bed, I could suddenly hear voices outside my window (which I found quite strange, since I live on the 4th floor). Some guys had decided to climb the scaffold outside the building. I kept thinking (like the old lady I am) if they would set fire to the building, or steal our drying rack from the back stairs, or throw fireworks through the window. Or shoot me.. I realized I was overreacting and behaving like an 80 year old lady. So I shook the thoughts out of my head, and returned to my crime book and cup of tea.

7 comments:

  1. hurra for en fin dagbog. hvordan fungerer den helt præcis?

    ReplyDelete
  2. Den ser virkelig smart og speciel ud.

    ReplyDelete
  3. For mig fungerer den som en helt almindelig kalender. Bare lige med et ur midt i :)
    Men jeg tror nu den kan fungere lige som man har lyst, for der står intet i den.

    ReplyDelete
  4. Den er lækker! Lækker og klar til at blive fyldt med ordbøger og tanker fra Granny!

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/8/11 23:32

    Nøj hvor er den fed! Hvor kan jeg få fingerene i sådan en?
    Jeg har adskillige gange forsøgt at tilmelde mig som fast læser, men den kommer konstant med fejlmelding bX-bwlkjk...

    ReplyDelete
  6. Ida,: det er simpelthen for underligt. Jeg har hørt det før, det med ikke at få lov. Det kan være man skal ramme det helt rigtige tidspunkt? :)
    Den kan købes lige her http://connectdesign.co.kr/
    Det kommer med rekordfart fra Korea! Men pas på med at gå derind. Før du ved af det har du købt hele butikken (selv mælke-clip'en, og egernkoppen.)

    ReplyDelete